U Knjižnici i čitaonici Popovača nastavljena je vrijedna suradnja s Dječjim vrtićem Popovača kroz projekt „Naša mala knjižnica“, a s ciljem poticanja ljubavi prema knjizi od najranije dobi.
Djeca iz odgojno-obrazovne skupine Leptirići, pod vodstvom odgojiteljica Martine Kunovec Kosar i Marine Ovčariček, tijekom posjeta knjižnici imala su priliku čitati i posuđivati knjige, sudjelovati u likovnim radionicama te doživjeti jedno sasvim posebno iskustvo – druženje s terapijskim psom Mashom, u sklopu projekta „Zagrli me – možemo bolje“.
Zašto je rano čitanje važno?
Rano čitanje djeci ima dubok i dugotrajan utjecaj na njihov kognitivni, jezični i emocionalni razvoj. Djeca koja od malih nogu slušaju priče i razvijaju naviku odlaska u knjižnicu, brže usvajaju govor, bogate svoj rječnik, razvijaju empatiju i koncentraciju te stvaraju pozitivan odnos prema učenju. Knjiga postaje prozor u svijet mašte, ali i alat za razumijevanje stvarnosti.
Moć terapijskog psa
Druženje s terapijskim psom Mashom pokazalo se iznimno korisnim za djecu – pas smiruje, potiče osjećaj sigurnosti, razvija socijalne vještine i pomaže djeci da se izraze bez straha. U prisustvu psa djeca pokazuju više samopouzdanja, spontanosti i otvorenosti. Ova vrsta podrške posebno je dragocjena u ranom razvoju emocionalne inteligencije.

Djeca su se kreativno izrazila i kroz likovno stvaralaštvo, a njihovi radovi bit će izloženi u prostoru knjižnice – pozivamo sve zainteresirane na posjet dječjoj izložbi!
Tijekom jednog od susreta, djeca su s veseljem poslušala čitanje slikovnice koje je vodila ravnateljica knjižnice Ivana Vlašić, uz pomoć simpatičnog pomagača Luigija.
„Zahvaljujemo i našim vrijednim knjižničarkama Valentini, Silvi i Kristini, koje svakodnevno doprinose stvaranju poticajnog okruženja za djecu i njihove prve korake u svijet knjige. Suradnja između knjižnice i vrtića nastavit će se i dalje – kako u prostorima Knjižnice i čitaonice Popovača, tako i unutar vrtića, s ciljem da djeci približimo knjige, priče, ali i važnost empatije, nježnosti i međusobne povezanosti. Jer svako čitanje ostavlja trag. A to je upravo ono što želimo – ostaviti trag u srcima djece“, ističe odgojiteljica Marina Ovčariček.