I dalje onemogućen željeznički promet u Ludini

U nedjelju, 16. srpnja oko 16.51 sat, u mjestu Vidrenjak, između kolodvora Ludina i Novoselec na željezničkoj pruzi Dugo Selo – Novska, došlo je do iskliznuća posljednja tri vagona teretnog vlaka koji je prometovao na relaciji Koprivnica – Slavonski Šamac.

Zbog iskakanja teretnog vlaka iz tračnica navedena pruga i županijska cesta 3158 (Okoli – Velika Ludina) bile su zatvorene za sav željeznički i cestovni promet. Ozlijeđenih osoba nije bilo, a uslijedio je višesatni očevid.

Cestovni promet istu je večer normaliziran, budući da je sa željezničke pruge uklonjen teretni vlak, a vagoni koji su iskočili iz tračnica uklonjeni su naknadno nakon očevida. Po završetku tih radova uslijedio je detaljan pregled pruge, a potom i sanacija nastalih oštećenja.

Zatvaranje željezničkog prometa na ovoj relaciji izaziva velike probleme u odvijanju putničkog i teretnog prometa.

HŽ Infrastruktura priopćila je kako je do završetka sanacije kolosijeka za promet zatvorena pružna dionica Ludina – Novoselec te putnike prevoze autobusi prema rasporedu objavljenom na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture https://www.hzinfra.hr/project/ludina-novoselec-2/. Zbog posebne regulacije prometa moguća su kašnjenja.

Zbog izvanrednog događa pruga Dugo Selo – Novska zatvorena je za promet između kolodvora Ludina i Novoselec. Do 21. srpnja u 23.59 sati putnike će na relacijama Popovača – Ivanić-Grad i obratno, Novoselec – Ivanić-Grad i Novska – Ivanić-Grad umjesto vlakova prevoziti autobusi prema rasporedu koji možete pogledati na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture.

Zbog posebne regulacije prometa moguća su kašnjenja.

Teretni prijevoz trenutačno se odvija na relaciji Novska – Hrvatska Dubica – Sisak – Zagreb.

“Na mjestu iskliznuća pomoćni vlak podiže tri teretna vagona s kolosijeka. U tijeku su i pripremni radovi koji prethode radovima na sanaciji kolosijeka. Napominjemo da na radove sanacije kolosijeka značajno utječu iznimno visoke temperature zraka koje posljedično uzrokuju iznimno visoke temperature u tračnicama. Slijedom navedenog radovi na sanaciji kolosijeka mogući su isključivo u ranojutarnjim satima kada su temperature optimalne za ovaj tip radova te se predviđa da bi sanacija mogla trajati pet dana.” – poručuju iz HŽ infrastrukture.