Film “ZOE” učenika S. Kefelje prikazan u Seoulu

Mentor filmske družine OŠ Stjepana Kefelje, Kutina, Goran Šporčić predstavo je filmsku družinu OŠ Stjepana Kefelje na 7. GURO International Kids Film Festival u Seoulu. Filmska družina dobila je poziv za sudjelovanje na festivalu kvalifikacijom kratkog igrano-animiranog filma „ZOE“ u natjecateljski dio programa festivala, a njihov je put dobio podršku Grada Kutine. Time je film „ ZOE“  koji je nastao u koprodukciji filmske družine OŠ Stjepana Kefelje, Kutina i Varaždinske VANIME dodatno proširio svoju publiku. Šporčić ovim putem izvještava kutinsku javnost kako je bilo u Seulu.
 „Tijekom trajanja festivala od 09. do 16.5 prikazano je stotinjak kratkih i dugometražnih filmova za djecu. Uspjeh naše filmske družine je tim veći jer filmovi koju su se natjecali bilu su filmovi produkcijskih i filmskih studija iz cijeloga svijeta.

U sklopu festivala bile su organizirane međunarodne konferencije i okrugli stolovi na kojima su autori filmova predstavljali svoje filmove, razmjenjivali iskustva, učili jedni od drugih. Tako je na festivalu dogovorena suradnja o razmijeni filmova a možda i o nekoj budućoj koprodukcijskoj suradnji u stvaranju novog filma sa skromnim i vrlo uspješnim autorom kratkih filmova iz Nepala, Kathmandu. Domaćin festivala ali i ostali filmaši iz gotovo svih krajeva svijeta pokazali su veliki interes za „ZOE“, kratkim filmskim uratkom filmske družine naše škole čiju režiju potpisuje učenica naše škole Marta Krunić. Posebno glamurozna je bila završna večer sa dodjelom nagrada koju je u direktnom prijenosu prenosila Seoul televizija. Kvalifikacijom filma ZOE i sudjelovanjem na festivalu u Seoul-u filmska družina OŠ Stjepana Kefelje, Kutina ostvarila je veliki uspjeh.
Ovim putem zahvaljujemo se Zajednici tehničke kulture Kutina, Hrvatskom filmskom savezu, tvrtki SELK d.d. , zamjeniku predsjednika Gradskog vijeća Ivici Glibi a posebno gradonačelniku Zlatku Babiću i Gradu Kutini na osiguranoj razlici potrebnih financijskih sredstava kako bi se ovaj put mogao realizirati i kako bismo svojim predstavljanjem mogli promovirati i dalje mlade kutinske talente u svijetu.

Zbog zaokupljenosti oko organizacije putovanja na filmski festival u Seoul nismo stigli spomenuti da je „ZOE“ prošao selekciju te bio prikazan u službenom dijelu programa festivala West Virginia Mountaineer Short Film Festival kojeg organizira West Virginia University. Festival se održao 26. i 27 travnja u Morgantown, USA.
Također neposredno prija odlaska u Seoul filmska družina snimila je pozdravni video za REALTIME INTERNATIONAL FILM FESTIVAL, Lagos, Nigerija. Gdje je „ZOE“ prošao selekciju te će bit prikazan na festivalu od 23. – 30. lipnja 2019.

A baš u vrijeme putovanja u Seoul dobili smo obavijest o službenoj selekciji „ZOE“ i ulasku u natjecateljski dio program na još dva festivala.
Covellite International Film Festival koji se održava od 19. lipnja do 23. lipnja 2019 u – Butte, Montana, USA i
The Fantastic Film Festival – Galacticat od 5. – 8. lipnja 2019, Lleida, Spain“.