Prva radionica za izradu brand strategije Moslavina

 U kutinskoj Kino dvorani održana je prva u nizu radionica za izradu brand strategije Moslavine sa zainteresiranim turističkim dionicima s područja grada Kutine. 
Brand strategija Moslavine prati inicijativu projektnog udruživanja turističkih zajednica regije. LAG Moslavina, u suradnji s lokalnim jedinicama i turističkim zajednicama želi stvoriti regionalnu turističku ponudu koja će objedinjavati sve što ima predznak moslavačko u jedinstvenu i prepoznatljivu turističku destinaciju. Radionice s turističkim dionicima održat će se u svakom gradu Moslavine.


Gradonačelnik Zlatko Babić istaknuo je da samo izgradnjom identiteta možemo jačati prepoznatljivost područja i turističke ponude, čime se u konačnici podiže kvaliteta života svih stanovnika tog područja – što je osnovni motiv za izradu brand strategije. Tijekom 2020. godine pokrenuli smo mnogo projekata kako bismo unaprijedili infrastrukturu i dobili kvalitetan sadržaj u našem gradu.  Sada je u tijeku izrada brand strategije koja definira Moslavinukao jedan brend,  a sa svojim bogatim potencijalima trebamo ju učiniti prepoznatljivom i drugačijom od ostalih.

  Direktorica TZG Kutine,Ivana Grdi,  istaknula je da u turizmu glavni fokus mora biti autentičnost, a ključ za uspješno brendiranje turističke destinacije leži u preciznom određivanju turističkog proizvoda koji ćemo graditi, razvijati i u skladu s tim brendirati, a ne obrnuto.  Apsurdno je da Moslavina nije jedinstveni turistički brend, jer stranim turistima prvi pojam destinacije je država, zatim turistička regija ili brend pa tek onda grad. Strani gosti ne vide naše nevidljive županijske i gradske granice, važan je samo kvalitetan sadržaj, doživljaj i priča.


Izrađivač strategije – Studio SIZE, upoznao je sudionike radionice s projektom brandiranja Moslavine, te su kroz razgovor sa sudionicima prikupili njihova mišljenja i ideje o prepoznatljivosti Moslavine, turističkim potencijalima i potrebama turističkih dionika. Izrada brand strategije Moslavine dio je međuteritorijalnog projekta suradnje pod nazivom „Turizmom razvijamo područje“, kojeg provodi LAG Moslavina uz šest partnera – kontinentalnih LAG-ova.

Provedbom aktivnosti nastojat će se izdvojiti i definirati najvažnije turističke atrakcije regije Moslavina, osmisliti način njihove promocije, te potaknuti lokalne dionike na sudjelovanje u promociji i prezentaciji područja u cilju što bolje marketinške komunikacije usmjerene prema potencijalnim posjetiteljima.(www.kutina.hr)